foto s bij laatste verhaal - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van ferryentessa - WaarBenJij.nu foto s bij laatste verhaal - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van ferryentessa - WaarBenJij.nu

foto s bij laatste verhaal

Door: Ferry

18 Augustus 2007 | Argentinië, Buenos Aires

Bij deze de fotos bij het laatste verhaal.. (Met dank aan credits Jenny en Ruud..)

Vandaag naar de paardenrace geweest in Buenos Aires, gewed op paardje 11(wel de favoriet) maar jawel, gewonnen! Morgen naar de Boca Juniors!

• 19 Augustus 2007 - 11:34

Désirée:

Wooow, vet hoor!!!

• 19 Augustus 2007 - 18:03

Milena:

Hoi Tes en Fer,

Ziet er allemaal weer heel cool uit! (letterlijk, want zo te zien ook wel koud) Zijn jullie inmiddels al in Brasil aangekomen? Oma wilde gelijk weten of jullie nog Maxima hebben gezien in Buenos Aires? en vast kilo's steak gegeten!
    Hier alles ok. het weer als altijd kut dus ben erg blij dat ik donderdag naar italie ga. Papa en mama hebben het ook naar hun zin, maar vinden het eigenlijk te warm :)
    Hoop dat jullie nu ook een beetje in de zon kunnen zitten, en geniet van de rimboe in Brazilie!

Liefs,
    Milena

ps. hebben jullie wel van de aardbeving in Peru gehoord? Gelukkig net op tijd weg, maar wel raar dat het hele land in puin ligt. iedereen was wel even bezorgd maar jullie zijn inmiddels al een heel eind verder!

• 20 Augustus 2007 - 12:33

Connie:

Hey!

Mooie foto´s! Zo te zien en te lezen zijn jullie lekker aan het genieten. Heel veel plezier in Brasil!!

X Connie

• 20 Augustus 2007 - 14:19

Karen:

Wat een verhalen en geweldige foto's!!
    Ben het net allemaal een beetje aan het bij lezen!
    Ben net terug uit Indonesie en het was echt geweldig. Geniet ervan, voor je het weet ben je weer in Nl.

X Karen

• 21 Augustus 2007 - 09:04

Fedor:

Zit nu met Esther naar jullie foto's te kijken, Impressive! Echt gaaf!

• 21 Augustus 2007 - 14:56

Mathieu:

Hey reizigers!

Waanzinnige verhalen en foto's!! Genietze!!!

• 22 Augustus 2007 - 15:26

Ruud:

fantastische verhalen en fotos
    lijkt me wel erg koud
    hoeveel bracht paardje 11 op?
    boca juniors>>>>fc utrecht!

genieten van jullie verhalen
    hier zoals je weet alles ok
    veel plezier
    kus ruud

• 23 Augustus 2007 - 12:09

Steef:

Ben jaloers!! Ziet er echt super uit! Nu lekker de warmte in, nu het nog kan! x Steef

• 23 Augustus 2007 - 14:33

Carl En Annemarie:

In een internet cafee in Spello, Umbrie, met een toetsenbord op z'n Italiaans eindelijk ook een reaktie. Na warmte, berglopen, mooie camping, primitieve camping, nu in een landhuis waar 's avonds een wit kleedje voor je bed wordt gelegd om in te stappen. Kortom we doen van alles, en kopen alleen maar lekker eten. Het huis helaas nog niet, maar in deze opmgeving is het ook niet een open lucht museum. Vandaag regen, wel even lekker na de warmte.
    Jullie foto's en verhalen zij heel indrukwekkend, al die andere belevenissen, it's dynamite! Wat hebben jullie opgeblazen? Toch niet een hondedrol zoals Milena vroeger.
    Hopelijk zitten jullie nu lekker in de warmte, en dan die Anaconda jacht nog. wij hadden hier een slang van 40 cm, die alleen Carl zog, vonden we al genoeg.
    Nou, nog 2 dagen als een landjonker leven, en dan weer naar de camping in Sarteano.Liefs, Carl en Annemarie

• 26 Augustus 2007 - 15:44

Nadia&sofie:

Hee babes,
    Heb jullie kaart net gehad. Superleuk en lief dat jullie aan ons hebben gedacht. Wij hebben nu alweer zin in de jc-etentjes en misschien een witte aap....
    xxx nadia en sofie

• 28 Augustus 2007 - 17:14

Imad:

Hey krullebol(-len),

Mooi om te lezen en zien dat het goed gaat daaro,denk dat ik die foto waarop jullie allebei een gat in de lucht springen uit ga vergroten hahaa wat een vette foto. Als jullie terugkomen verwacht ik wel een bezoekje aan de Domstad!

Imad

Lieve iedereen, Fery en Tessa zullen van 5 juli tot 30 september een mega gave reis gaan maken. We vliegen eerst naar Lima, Peru, zullen via de inca trail naar Bolivia gaan. Vervolgens Noord argentinie meepakken, de tango leren in Buenos aires, anaconda's vangen in het amazonegebied, in een hangmat op een braziliaans strand hangen en uiteindelijk via Rio naar New York vliegen, waar we nog vijf dagen blijven voor we weer in nederland komen. Wij hebben er enorm veel zin in. Proberen jullie op de hoogte te houden! Liefs, Tes en Fer